Untuk Tatapan

October 8, 2013

My Engagement (Berlaku pada 2nd Syawal 2012)

Assalamualaikum, Selamat Sejahtera dan Salam Satu Malaysia

Dah bertahun baru sekarang nak update semula my Blog, nampak sangat memang bukan jenis suka bab penulisan ni. Thesis pun masih dalam perjalanan yang belum ada kesudahan...

Yaiks, In Syaa Allah akan siap. Amin.

Actually my Blog bukanlah fully writing pun, kan dah ade caption dekat my Blog mention this sentence" Dalam Gmabar ada Lagu dan Dalam Lagu Ada Cerita".

Ok, enough please Eedayu Husin. Direct to my Engagement foto detailing.

Mackup Done by: Kak KT (Felda Chemomoi) but now Kak KT stay dekat Seremban. Mackup memang atas permintaan saya sendiri supaya not to much lah. Nak nampak neutral beauty lar konon itu motifnya.

Dress and accesssories: Ok I start from the dress lah. Dress memang fully pinjam memang tak ada sewa langsung daripada Kak Iyda Juhar, warna yang sangat sesuai untuk saya. iaitu Coklat tanah or Coklat milo. Warna nu sangat neutral dan bila di toningkan jadi sgt ala2 exotic gituh.

 But for the accessories pula I got from butik Dekat kerayong sbb pada mulanya nak makeup by the Butik lah then tak jadi sebab they ask me untuk pergi ke butik. Agak jauh dari rumah so cancel but still ambik accessories them sebab cover duit yang I dah already booking for the makeup.


















No comments:

Post a Comment